Subject: FW: Maanteeamet
From: "Rait Viitkar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Dec 2023 11:03:25 +0200

Tere

Rae Vallavalitsus on kaeveloa väljastanud. Puudu on veel Transpordiameti
liiklusväline tegevusluba. Palume Teil taotlus läbi vaadata, kuna soovime
tuleva aasta algul (3-4.01.2024) vajalikud tööd ära teostada. Samuti on
vaja ära tellida ja paigaldada ajutine liikluskorraldus ning
Transpordiameti Liiklusjuhtimiskeskust sellest teavitada.

Rait Viitkar

5135801

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Rait Viitkar
Sent: Friday, December 15, 2023 2:24 PM
To: [email-masked]
Cc: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]>
Subject: FW: Maanteeamet

Tere

Käesolevaga Saveka Torutööd OÜ taotleb liiklusvälise tegevuse luba
Tallinna ringteel. Tööde planeeritav teostamise aeg 03.-04.01.24.

Manustena on juurde lisatud:

1.	Liiklusvälise_tegevuse_loa_taotlus_Saveka_Torutööd_OÜ_2
2.	Kooskõlastuskiri koos projektiga – (7.1-2233081-7 13.12.2023
Valjaminev kiri)
3.	Kooskõlastatud ajutine liikluskorralduse eskiis – (11 km 9,92
_kaevetööd_Porguvälja tee_Saveka Torutööd OÜ)

Lugupidamisega,

Rait Viitkar

Saveka Torutööd OÜ

Projektijuht

5135801

[email-masked] <mailto:[email-masked]>